Zarządzanie

Prosty w obsłudze, niezwykle intuicyjny panel zarządzania sklepem to niewątpliwie jeden z najważniejszych atutów naszego oprogramowania.

Doskonale wiemy, że sprzedaż internetowa to nie tylko piękna strona, którą widzą klienci. To również zaplecze, które powinno łączyć prostotę z funkcjonalnością. W sprzedaży internetowej każda minuta jest na wagę złota, toteż publikowanie produktów w naszym oprogramowaniu przebiega niezwykle łatwo i szybko.

Podobnie jak strona klienta, panel administratora jest wykonany również w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że został on zoptymalizowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu masz kontrolę nad sprzedażą i ofertą Twojego sklepu gdziekolwiek jesteś, nie tylko w domu czy biurze.

Pełna kontrola sprzedaży

Katalog produktów

Zarządzanie ofertą sklepu nigdy nie było jeszcze takie łatwe. Dodanie produktu do zasobów sklepu to tylko kilka kliknięć myszy, wprowadzenie nazwy i ceny produktu oraz wczytanie zdjęć.

Dzięki intuicyjnemu, wizualnemu edytorowi tekstu sam zdecydujesz jak ma wyglądać opis twojego produktu. Sformatujesz dowolnie tekst, wstawisz dodatkowe obrazki, tabele i linki. Moduł wstawiania tekstu z programów typu Word czy Internetu zadba by oferta produktu wyświetlała się zawsze prawidłowo. Za pomocą udostępnionej bibliotece mediów możesz wczytywać zdjęcia i inne pliki, które łatwo wstawisz do oferty bądź podstron sklepu.


Ale to nie wszystko co oferuje formularz edycyjny produktu. Znajdziesz tam również etykiety, cechy i parametry produktu, zarządzanie wariantami i wiele innych.

Zapytaj naszego konsultanta o dostęp do wersji demonstracyjnej panelu lub uruchom okres testowy dla Twojego sklepu.

Zamówienia

Obsługa zamówień sklepu oparta jest o panel „Zamówienia”, prezentujący listę dotychczasowych zamówień. Każde z zamówień może znajdować się w różnym stanie np. Nowe, W trakcie realizacji, Zapłacone, Zamknięte. Możemy sami definiować własne statusy zamówień, nadając im przy tym odpowiedni kolor oraz przypisując domyślną akcję lub powiadomienie.

Szczegóły zamówienia prezentują bezpośrednio dane klienta, dane do faktury, listę zamówionych produktów czy uwagi do zamówienia. Moduł fakturowania pozwala na szybkie wystawienie dokumentu sprzedaży i wysłanie go mailem do klienta.

Panel „Klienci” to miejsce w którym znajduje się baza klientów sklepu. Funkcji „Grupy klientów” umożliwia tworzenie dowolnej liczby grup np.: Hurtownie, Stali klienci i przypisywanie do nich klientów. Ułatwia to zarządzanie bazą klientów oraz daje możliwość definiowania innych cen produktów dla danej grupy.

Magazyn

Oprogramowanie sklepu posiada funkcję kontroli stanów magazynowych wszystkich lub wybranych produktów znajdujących się w ofercie. Wystarczy raz zarejestrować produkt w magazynie, a od tego czasu system sam będzie aktualizował stany magazynowe na skutek sprzedaży. Jeśli stan magazynowy jest bliski wyczerpaniu, na stronie produktu jest wyświetlany automatycznie komunikat o bliskim wyczerpaniu produktu. W przypadku zerowego stanu magazynowego, zamówienie produktu nie będzie możliwe. Magazyn dobrze współpracuje z modułem integracji Allegro.

Powiadomienia i ustawienia sprzedaży

Od momentu uruchomienia sklepu, jest on już praktycznie gotowy do rozpoczęcia przygody z handlem w Internecie. Wprowadzone są domyślne ustawienia, dzięki którym nie jest wymagana konfiguracja sklepu. Natomiast są to tylko proponowane ustawienia i w każdej chwili możesz:

• Wprowadzić dostępne sposoby dostawy;
• Zdefiniować własne formy płatności;
• Dostosować szablony powiadomień dla klientów;
• Dodać nowe statusy zamówień;
• Ustawić reguły naliczania kosztów dostawy;

Elastyczna konfiguracja sklepu daje możliwość swobodnego dostosowania systemu sprzedażowego e-commerce do potrzeb klientów.

Szablony powiadomień pozwalają na wstawianie dynamicznych parametrów np. %order_number%, które przed wysłaniem zostają zastąpione odpowiednimi wartościami. Lista dostępnych parametrów wraz z instrukcją ich stosowania znajduje się pomocy sklepu.

Zdefiniowane szablony powiadomień łatwo można przypisać do poszczególnych statusów zamówień. Dzięki temu klienci będą na bieżąco informowani o przebiegu realizacji ich zamówień.

Aukcje Allegro

Sklep zakupy365 posiada rozbudowany moduł współpracy z serwisem aukcyjnym Allegro. System ten oparty jest na synchronizacji dwukierunkowej, więc sprzedaż wystawionego produktu na Allegro znajduje odzwierciedlenie w sklepie i odwrotnie.

Modułu Allegro pozwala na:

• Obsługę wielu kont Allegro
• Pracę na środowisku testowym Allegro
• Definiowanie wielu cenników dostaw
• Tworzenie nieograniczonej ilości szablonów aukcji
• Edycję szablonów aukcji w wizualnym edytorze
• Definiowanie wzorców aukcji, znacznie przyśpieszających wystawianie przedmiotów

Panel „Aukcje” to miejsce z którego kontrolujesz i zarządzasz przebiegiem sprzedaży na Allegro. Wykonasz w nim operacje na aukcjach jak edycja, wznowienie, zakończenie czy usunięcie aukcji. Znajduje się tam wyszukiwarka aukcji oraz podział na aukcje trwające, zakończone (sprzedane, niesprzedane) i do wystawienia.

Indywidualne dodatki i integracje z hurtowniami

Dostępne domyślnie funkcje sklepu pozwalają na zrealizowanie większości projektów platform sprzedaży internetowej. Nie mniej jednak dla bardziej wymagających klientów jesteśmy gotowi na opracowanie dedykowanych nowych funkcjonalności oraz dodatków. Dotyczy to zarówno strony panelu zarządzania sklepem jak również stron prezentacji sklepu.

Integracje z hurtowniami zgodnie z modelem B2B są często stosowaną metodą współpracy. Oprogramowanie zakupy365 umożliwia na integrację z wieloma hurtowniami.

Zapytaj konsultanta o możliwość integracji sklepu z hurtownią oraz indywidualne dodatki.

ZARABIAJ W INTERNECIE 365 DNI W ROKU

Otwórz sklep internetowy zakupy365 i spełnij marzenia o sprzedaży w sieci

Wybrane realizacje